2008. ápr. 1.

Pesten voltam....

tegnap, a zuram fölvitt.

Első megálló "vattagyár". Itt tömőflízzel- szilikonossal is - lettem gazdagabb, meg néhány féle vetexszel.
Következő helyszín a Teleki tér lett volna, úgyszint szilikonos flíz miatt, de leltároztak...



Váci út-zsinórgyár. Sikerült egy jó órát eltöltenem, a kisker. és a nagyker. részen is tisztességgel bevásároltam.


Tátra utca-szépeket és részben eddig számomra ismeretlen anyagokat találtam. A fekete alapon mintás olyan tildás hangulatot keltett bennem, majd meglátjuk, mi lesz belőle.


Leander - itt is hazakéretőzött velem néhány anyag.

Jártam még a Varrógépcentrumban, hogy-hogy nem, egy pompomkészítő is belevarázsolódott a szatyromba a színátmenetes cérnák mellé...

Szóval elvertem a havi gyesemet.... De nagyon jólesett!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pest nevezetességei. :-)) Remek napod lehetett, gyönyörű anyagokat vettél.

martimez írta...

Nekem is tetszik!Ügyes vagy!
Azt a vatta -gyárat nem ismerem,hol található?

b_ildikó írta...

http://gportal.hu/portal/indexbaba/
Bal oldal - lelőhelyek - tömőanyagok - Reviczky u.