2008. ápr. 1.

Tavaszi zöld 3.


Elkészült végre! Nem olyan lett, mint álmaimban, néha le is álltam vele, mert nem tudtam hogyan tovább, de mostanra újra nagyon megkedveltem.
A széle tisztázás így készült:

6 centis csíkokat vágtam, pontosan az oldalak hosszúságában, amit a közepén mértem le. A sarkoknál átlóban összevarrtam őket, szétvasaltam. Nem varrtam végig teljesen, hogy a belső szélüknél vissza lehessen hajtani. Ezt a visszahajtást levasaltam, majd színt színére összegombostűztem a munkával.

Talpszélesen összevarrtam őket, a sarkokat lecsíptem, kifordítottam. Egy kicsit levasaltam, és már lehetett is kézzel levarrni a levasalt élnél. (erről elfelejtettem képet készíteni...) Névcímke, bújtató és kész is! :-)))

8 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Már nagyon vártam a végeredményt !
Nagyon tetszik !
Most meg azt várom, hogy lássam "élőben".

36évi írta...

Én is! :)

Éva írta...

nagyon tetszik! imádom ezt a fűzöld, vagy kiwizöld színt! gratula!

Polyák Ildikó írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz!

Cic írta...

Nagyon-nagyon tetszik, már türelmetlenül vártam a végeredményt! :-)

Kicsoda írta...

Nagyon egyben van az egesz! A `szines` foltokat meg nagyon jol meglattad. Szerintem az egy igazi nehezseg, hogy egy festett anyagba bele lasd a valodi mitat es a tuzessel ezt masnak lathatova tedd.

Kata írta...

Nagyon szép lett a végeredmény! Hihetetlen érzékkel válogattad össze hozzá az anyagokat, színeket! A minták is csodásak! Én is vártam már nagyon az erdményt, de megérte várni! ;o) Gratula! :o)

Trudi írta...

Irigyellek, ezért a sok energiáért. Hogy csinálod?