2008. ápr. 24.

Mindenfélét

...készítgettem mostanában, például a piros manó alapján (mintaként adták, de megvolt a szabásmintája, így könnyű dolgom volt) a kéket, egy zsepitartót.


Még korábban a kiállítási darabok után néhány Tilda tárolóval próbálkoztam - kétféle neszesszer, meg egy "kosár". A kosárnak (Tildas hus) nagyon nincs tartása, lehet, hogy táskamerevítőt kellene beletenni. A pompomosnál (Tildas hus) kipróbáltam a múltkor beszerzett pompomkészítőt, tényleg gyorsan és egyszerűen elkészül. A lánykámat kértem, hogy hozzon valamilyen fonalat csak úgy a fonalas dobozból, ezt hozta, ezzel készült.
A másik kis nesz. (Tildas julehus) patentos, neki is hiányzik a tartása, vagy alá kell vasalni, vagy a flízzel alaposan meg kell tűzni, de különben ígéretes modell. Ez lett volna a régióson a tombolatárgyam, ha nem hagyom itthon. Így az enyém maradt.... Viszont mástól sem kaptam szépségeet, pedig nagyon jók voltak! :-)))

Régóta szemeztem egy "Art to heart" terítővel (Cottage charms), most végre nekiálltam. Négyzetek kiszabva, jöhet az összevarrás.

4 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Na most megmondom oszinten, hogy en azt a zsepitartot nem ertem:-) mekkora zsepi fer bele es hogy jon ki:-)))
Udv,
Kriszta

b_ildikó írta...

Százas nylonos pzs. Felakasztható, alu meg van egy kis nyílás, onnan egyesével kihúzható. Ovikba, kisgyerekek szobájába szokták vinni.

Szömörce írta...

Szia Ildi!
A zsepitaródhoz ven minta? Elkérhetem?

b_ildikó írta...

Majd a köv.nél csinálok egy "tutorialt", nincs külön mintám. Mintától függően 40-60 perc alatt elkészül(het).