2008. ápr. 14.

Nemezelés

Szintén a hétvégére volt a feladatom 24 darab filc füzetborítót készíteni egy adott emblémával. Miközben szabtam a rátéteket, jól kitaláltam, hogy az eddig nem használt "páncsingoló" szettel készítem. Kipróbáltam, működött. Szépen bedolgozta az 5 tű a rátétet az alapba, és gyorsan is haladtam. Ám jöttek a kölkek segíteni, és a kicsi fiam valamit rosszul csinált, és mind az 5 tűt eltörte. :-(((((
Na most mi legyen?

Gyors telefon Margitkának, hogy jön-e a régiósra, és hoz-e ilyen tűt. A válasz igen, így megnyugodtam. Szombaton M. rábeszélt, hogy a vastagabb tűkészlettel próbálkozzam, mert valszeg a vékony amiatt tört el, mert vastag volt neki az anyag. Nosza, pakoljuk bele a vastag tűket! Nem akart az anyagba belemenni, görbültek a tűk, egy el is tört. Határidő másnap reggel.....

Aztán megpróbáltam a vékonnyal, és vitte mint a kisangyal és secperc alatt elkészült. A visszajelzések szerint nagyon örültek neki a megajándékozottak.
Tetszik a technika, fogok még tűnemezt csinálni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha gondod van szakállas tű ügyben, nekem írjál. Vannak még készleteim. Egyesével vannak, de hármat, ill ötöt összebandázsolt az uram.

Monika írta...

szia! Barangolok a topikos blogok között és megláttam a füzetborítót.Én ismerem ezt az emblémát,nekem is van.Neked?? Vagy "csak" felkérés,munka volt? Jó sokat megkínlódtál vele,szépek lettek!