2008. ápr. 14.

Hétvégén

...sok minden történt.
Például betelt a PIF-em! :-)))
A nyertesk:
Mamis
Marianna (alias Komórka)
Trudi
Kérek címeket (a profilomban van emilcímem), és egyeztetünk a részletekről.

Pénteken volt a kiállításunk megnyitója, nagyon bensőségre sikerült. Megható volt a Katára emlékezés, méltó módon lett az emlékére egy vitrin berendezve. Keve Piroska volt a "zsüri", és a 3 kiemelt munka közül az én Tavaszi zöld-em lett az egyik. Meglepődtem, hiszen egyáltalán nem számítottam rá, de nagyon-nagyon jólesett! :-)))) Másnap, a találkozón kaptuk meg a könyvjutalmat.
A régiós tali jól sikerült, jóóól bevásároltam, jóóót beszélgettem a topikosokkal, jóókat ettünk a büfében...:-))))

3 megjegyzés:

Trudi írta...

Gratulálok, megérdemelten nyert a tavaszi képed!

Mamis írta...

Sajnos valami okból nem jutok hozzá az email címedhez
/mamis@freemail.hu/

Mamis írta...

Bocsánat,sikerült!