2008. márc. 29.

Papucs


Elkészült végre egy papucs, megmutatnám nektek ahogyan csináltam.



Kétszer két darab 15x15 négyzetet színt színére összefektettem.


3 centire a sarkától átlóban keresztbevágtam.



Kettőt-kettőt így szembeforgattam, összevarrtam.



A blokkokat hosszában négybevágtam (alul latható), és átrendeztem a sorrendjüket (felül).


Látható a papucsfelső palástjának az alapja. Az ív miatt, hogy jobban kijöjjön a minta, kicsit eltolva varrtam össze a csíkokat. Rétegeztem, megtűztem, a talpát is, összeillesztettem, ferdepántoltam és kész is volt. (Hogy mi tartott ezen nekem 3 hétig.... - akkor álltam neki, ma fejeztem be)

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Jó munkához idő kell!!!Nagyon jó lett!

kastanie írta...

mindig tanulok valamit tőled, én eddig átlóban vágtam el a négyzetet

b_ildikó írta...

Alapból átlóban kell, de a papucson számításaim szerint nem jött volna ki jól, ezért variáltam.