2008. márc. 6.

28/48



Lassanként haladok a tűzéssel, baromi nehéz a gép alatt ráncigálni a takarót. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz szabad gépizni visz. egyenes vonalakat. Gyakran olyan kis kíngörcsök a vonalak, nem szép lendületesek. 10 centinél többet egy lendületre nem bírok el, utána már igazgatni kell. Sajnos, elég kicsinek tűnik a sárkány (Pfaff) hasa. Ha megállok, újraindulásnál - mivel a tűt is kicsit elhajlítottam a ráncigáláskor - nem ugyanott folytatja, hanem pár milliméterrel a vonalon kívül.
Amúgy kicsit messzebbről nézve egész jól néz ki, valami ilyesmit álmodtam meg.


(Most nem mozgattam a képeket, hanem először beszúrtam őket, utána írtam. Kinagyíthatóak így? próba)

Meg egy link ráadásnak: egy háromgyerekes anyuka, aki valamilyen időkibővítővel rendelkezik....

3 megjegyzés:

kastanie írta...

A képen nem látszik, hogy kínlódtál a tűzéskor, de tényleg nehezebb lehet, mint kukacolni. Olyan jó, hogy mutatod, egyik közös kedvencünk takarója jut róla eszembe. Persze rögtön én is ilyet akarok.:-)

Elizanikó írta...

Szerintem szép lett a tűzés.

... Én lehet, hogy nem szabad gépivel csináltam volna, hanem a walking foot-tal. De még ilyet nem próbáltam. Tehát ez csak olyan fejbenvarrás volt részemről.

Névtelen írta...

Ildi, Anikónak igaza van, ha egyenes, vagy mint itt nagy íven megy a vonal, nehezebb szabad tűzéssel csinálni, mint a felső továbbítóval. Nekem ami a legkönnyebb a szabad tűzéssel, az olyan kb 2-e szerű kunkor, és azzal meg-meg lehet állni, megnézni hogy hogyan tovább. Az ananászod egyébként gyönyörű, a szinei valahogy az igazi ananászt hozzák nekem elő.