2008. márc. 5.

6/48 !



Nekiálltam az ananászos tűzésének. Régóta szemezgettem a legyező-mintával, aztán egyszer csak megálmodtam a sablonkészítés módját is. Kartonból 6 körcikket vágtam ki a megfelelő sugarakkal, és azt a sarokpontokhoz illesztve megrajzolom, és már lehet is tűűűűzni szabad gépivel. 48 blokkom van, és az első sor - 6 darab - már el is készült....


Volt régről ragasztóspray-m, azt próbáltam ki a 3 réteg rögzítésénél. Egészen jónak tűnik. Azért tettem bele a biztonság kedvéért néhány biztostűt, meg amikor a konkrét blokkot varrom, azt is lerögzítem gombostűkkel.
(Újabb technikai kérdés: Mitől függ, hogy a kép kinagyítható-e, vagy sem? Eddig nem bírtam rájönni a logikájára. Talán ha nem helyezem át?)

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Továbbra is csak azt tudom mondani,hogy nagyon szépek a MUNKÁID!!!

KicsiKató írta...

Mármint a blogban? Pontosan én sem tudom, de mióta elég kicsire kicsinítem a kép méretét, azóta nagyíthatóak az enyéim. Én a Microsoft Office Picture Managert használom és ott (szerintem pixelekben van beállítva) legalább 400*400 alá csökkentem. Így a kész kép mérete a total commanderben bőven 100 k alatt van. Talán ez a titok nyitja, egyébként sehol nem találtam róla leírást a beállításoknál...