2008. márc. 16.

Tavaszi zöld

Nekiálltam a kiállításra szánt másik munkámnak (végülis csak kedden kell beadni...)
A múltkor feltettem az inspirációt a tavalyi Textilmúzeumbéli képről. Időközben találkoztam Patsy Thomsonnal, és az ő tűzéstechnikája árnyalta a bennem kiakakult képet. A zöld sk. festett anyagaimat már korábban előszedtem, ki is vágtam az alapnégyszögeket, és tegnap este összeállítottam a címlapot.




A jobb oldali anyag zöld/sárgáját,



ebből a jobb szélén a pitypangra hajazó sárga foltot és közepéből a kék pacnit,



ebből meg több darabot vágtam ki. Itt volt egy kis gondom, mert ugye a csíkok átlósak, nekem meg függőlegesen kellettek, így ferde szálirányúak ezek a blokkok.




És jött a pakolgatás. Kár hogy az eredetiről nem készítettem fotót, mert teljesen másnak indult. Szép sorban voltak a csíkok...


Aztán kezdtem összevarrogatni őket, még közben is alakult az egyes blokkok helye.



Itt már a majdnem végleges, csak a 4 nagyobb egységet kellett összevarrni.
(Másfél óra volt a tegnap esti munka.)
Aztán reggel bevetexeztem a hátulját, részben a ferde szálirányok miatt, részben, mert szabad gépivel szeretném cicomázni. Most flízzel hátlappal gombostűzve vár a gép mellett, hogy tűzzem. Már elkezdtem rárajzolgatni vízre illanó filccel a kontúrokat és nagyon izgulok. Sikerül-e azt a képet megvarrni, ami bennem él, mennyi kíngörcsöcskét teszek rá, és az illanófilc valóban kimosódik-e.
Lehet szurkolni!!! :-)))))

2 megjegyzés:

martimez írta...

Ez nagyon izgalmasnak ígérkazik!

kastanie írta...

De kíváncsi vagyok, milyen lesz a végén! Képeidet látva legszívesebben hazaszaladnék és rögtön nekilátnék valami ilyennek(is).