2008. jún. 11.

Teaszett


készült a kisebbik nagylány osztályfőnökének. Két év után köszönünk el egymástól, megy az osztály felső tagozatba..... Ma délután volt egy kis búcsúműsor/hangverseny (zenei általános, majd mindenki tanul hangszeren), és így tantónéni most kapta meg az osztályos ajándékát.
A műsor végén a gyerekek egyesével adtak át Neki egy-egy szál sárga rózsát puszi kíséretében, nagyon megható volt.

Mivel szeret teázni, és már komoly bögregyűjteménye van, ezért most "kiegészítőket" kapott hozzá: Gárdonyi teaház kollekció, kandispálca, mécsestartó + mécses a hangulathoz, és egy kis terítőcske és két poháralátét.




Ahhoz képest, hogy az ötlet reggel 8 körül körvanalozódott bennem (mondtam már ugye, hogy utolsó pillanatos vagyok?......) 10-ig bevásároltam és akor álltam neki varrni.

Az imént említett Patchworkpottery - Laurrine és Syko hatott rám.
Ragasztófátyollal, gépipelenka-applikációval készült.

ééééés ezt is nagyon élveztem csinálni! ( a 10 táska egy kicsit robotnak tűnt, de azért az is jólesett)


És ti készültök a pedagógusoknak, és mikor: ped.nap, évzáró? Miket szoktatok nekik készíteni?

7 megjegyzés:

Zelnice írta...

Én kiábrándító leszek,amellett,hogy nagyon irigyellek.Nálunk fejenként(!) 3000 a félévi és évvégi ajándékpénz is,ezt szorozd föl 28-cal...Nnna,ezek után még varrjak is? A gitártanárnéninek, védőnőnek szoktam, nekik érdemes.Tanárnéniknek is érdemes volna,csak a szülők elrontották őket,arany nyaklánccal meg miegyébbel.Ez egy ilyen puccosszülős suli.Harmadik gyermekemmel nagy ívben fogjuk elkerülni.

Monika írta...

Ó,én is szeretek teázni...:)))))Zseniális ez az ötleted is!!!
Régen,amikor a lánykám alsós volt a tantónéninek ajándékoztam Karácsonyra hungarocellgömböt szépen bevonva és még valami foltosat,de akkor még nem tudtam lefotózni sajna.( És az is sajna,hogy nem érdemelte meg,ugyanis kb.5-6 évvel később találkozott a lánykámmal és megkérdezte tőle: most már tanulsz?Persze "elfogult " szülő vagyok,de egy a bátorítással többre ment volna.)

agibo írta...

Nálunk a lányoméknál 8. évvégén a gyerekek foltvarrtak. Egyszerű háromszöges blokkmintával készült terítőt kapott az ofő. Én adtam meg a végleges formáját. Hátulját pedig textilfilccel aláírták. + a gyerekek készítettek egy naplót. Minden oldalon egy-egy gyerekről készített fotó, az általuk készített rajz, írás, ellenőrzőbejegyzés stb. Persze volt még bolti ajándék is.
A keresztlányoméknál is segítettem. Ők alapravarrással varrtak tulipános blokkokat. Abból lett egy falikép, amit szintén aláírtak a gyerekek.
A fiaméknál már nem működött a dolog. Ott csak a kiábrándító bolti ajándék volt.

kastanie írta...

Nálunk fényképes fotós párnát csináltak a gyerekek az egyik tanárnak, a másiké, aki ránk jutott, a kávézó készlet volt, amihez a napocskás alátétet varrtam, nagyon örült neki a tanárnő.
A matek tanárnak készíttettek egy olyan bélyegzőt a gyerekek, hogy "Értesítem a tisztelt szülőt, hogy gyermeke bukásra áll matematikából ... aláírás"

martimez írta...

Nagyon klassz lett,se több,se kevesebb a kelleténél.

Éva írta...

gyönyörű lett!!

patchwitch írta...

Akkor a másik oldal: (mint tudod, én a kapó fél vagyok)... Általában semmi kreativitás....
óriási csokrok és bolti ajándék (bár rólam minden gyerek tudja, hogy varrok...)
3 kedvenc ajándékom:
elsőseimtől rajzmappa, mindenki valamit rajzolt bele... negyedik végén meg egy óriási albumot csináltak, rajzokkal, levélkékkel nekem meg fotókkal (ja, ott bőgtem, mint egy baba), és a régi osztályom meg egy grafikussal csináltatott egy óriási oklevelet (A2 asszem), amibe írtak pűr sort a gyerekek. Kapok még bonbonokat sokat... az idei kedvenc, egy báb a nyolcadikosoktól, merthogy amikor negyedikesek voltak, volt egy angoltanulós barátjuk (én varrtam, s már kicsit tropa), helyette vették a bábot (a gyerekek, nem anyukák...) el voltam olvadva, ennyire érzékeny 14évesek, gondoltak a köv. generációra is...
Amúgy a puszit szeretem a legjobban... Az ajándékot néha annyira cikisen adják át (mármint én pirulok)... karácsonykor páran, év végén páran, pedagógusnapkor sose. Alsóban több, felsőben kevés, gimis kollégák egyáltalán nem kapnak...
bocsi, hogy hossuú voltam, de igyekeztem mindenre válaszolni!
cupp,
némakertész