2008. jún. 30.

Tavaszi terítő 3.

Röpke két hónapja ebben az állapotban volt ez a terítő az asztalon. Tegnap szabadnapom volt, végre befejeztem.

Kiszabtam a rátéteket, amiken már rajt van a ragasztófátyol.


Zsírpapírra rárajzoltam a kész elrendezést...


... lefordítva a papírt mert ugye a tükörkép készül, alányúlva beigazgattam a legalsó réteg applikálandó darabkát.


rávasaltam, levarrtam - gépi pelenkával. (lehetne kézzel is)


Az összes gépi appl. rákerült, ezután felvarrtam a jojókat és virágközepeket is.
Erről nincs külön fázisfotó, de nagyon megszerettem a jojókészítővel dolgozni, tényleg nagyon gyorsan készen van.

A hátlaphoz kiszabtam egy kb. 10 centivel hosszabb anyagot középen kettévágtam újravarrtam, hogy maradjon a közepén lyuk a kifordításhoz (ötlet by Ricky Tims).


Színt színre gombostűzve összevarrtam a szélén...


...levágtam a felesleges hátlap-anyagot, becsippentettem, ill. lecsippentettem....



....kifordítottam. A fordítónyílást kézzel összevarrtam. A szélén végigtűztem, és (egy soron) készen van!!!!

(azért egy soron, mert nem tudom, tűzzem-e és hogyan)

2 megjegyzés:

Katbo-Réka írta...

Milyen szép lett!!
Megint mennyi gyönyörűség.

kastanie írta...

Nagyon értékelem, hogy mindegyik bejegyzésedben bemutatsz valamit, amiből tanulhatok. kösz:-)