2008. jún. 15.

Kék-fehér

valami készül Bonnie Hunter alapján. (Nem árulom el a mintát, jutalmat kap, aki először rájön! :-))) )


Négy színárnyalatban válogattam ki a kék anyagokat, sorozatonként hetet. Egy korábbi turis "white on white" lesz a párjuk, az alapszín ami összefogja őket.


25x25-ös négyzeteket vágtam ki,


a maradékot visszapakoltam.....

Eredetileg azért találtam ki ezt a takarót, hogy fogyasszak a kékjeimből, amit még foltvarró életem hajnalán gyűjtögettem össze. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem igazán az én színvilágom, a lakásba se passzol, a minőségük is elég vegyes. Akkor még nem volt akkora tapasztalatom, mi jó igazán a pw-höz.

Szóval miután visszapakoltam, az anyagaim jót röhögtek a markukba, mert semmi hiány nem látszott. Eleve a 28 féle kék anyagot vígan összekaptam, és még lett volna vagy 15, ami színárnyalatban vagy méretben nem volt megfelelő. Érdekes, hogy a többi színből nem tudnék ennyifélét összeszedni.

(A megfejtést lázasan keresőknek: a méreteket és a színek elrendezését is változtattam egy kicsit....)

11 megjegyzés:

kastanie írta...

Csak a My blue heaven- re tudok tippelni!
Érdekes, hogy nekem is van egy kék gyűjteményem és hasonlóan vagyok vele.

b_ildikó írta...

Nem nyert! :-(((
De hátha majd a következő fázisfotók már segítőkészebbek lesznek! :-))))

kastanie írta...

Na, ezt elpuskáztam, igyekszem feldolgozni a kudarcot :-) (azt néztem, hogy én melyiket választanám, ha ilyen anyagaim lennének, esetleg még az utazás a Föld körül lett volna)

Azért majd idelesek később is:-)

katafolt írta...

Tippem nincs,de a kékekkel nálam is hasonló a helyzet,nem akarnak elfogyni,igaz,én szeretem és ezért
gyűjtöm is ezt a színt.Szintén nagy kékségen dolgozom...

lomaquilt írta...

Szerintem egy nagy csillag, olyan bargello féle.

Zelnice írta...

Tippelni nem merek,de a kékekre van egy ötletem,ami megvalósításra vár:egy naaagy ágytakaró lesz a fiamnak.

lomaquilt írta...

Módositok, a csillag olyan csikos lesz, mint a nőé akire hivatkoztál.

martimez írta...

REmélem a natur alapon kék kosarakat tevezed megalkotni, mert az nekem nagyon tetszik,s ha te nem csinálod,még a végén nekem kell...u.i.nekem is rengeteg kékem van,bár nem is szeretem,de régebben örültem minden jobb minőségű anyagnak és felhalmoztam.

martimez írta...

Hányszor lehet tippelni???Találtam még egyet,ami kicsit sötétebb kék anyagokból van ,(DE nekem a kosaras jobban tetszik)hasonlók,mint amit te is válogattál,:Epiphany Stars quilt(?)

ezkriszti írta...

Scrappy Happy Sister's nevű? Az is jól mutatna kékekből.

Szera írta...

Maverick Stars lesz!