2008. jún. 30.

Kék-fehér 2.

Lányok, lányok! ( :-))) )

A nagy találgatásban nem vettétek figyelembe azt a tényt, hogy visz. nagy NÉGYZETEKET szabtam.
Amiből 1 fehéret és 1 kéket színt színre fordít, átlót behúz, átló mentén mindkét oldalt talpszélesen levarr...

....vonal mentén szétvág, szétvasal...


....és innen folytatom Karcagon. Egy nappal korábban lemegyek, tartok magamnak egy"retreat-et", és ezzel szeretnék haladni.

A múltkor a varrós topikon volt egy link, ahol láttam ezeket a párnahuzat-ruhácskákat. Éppen turis napom volt, találtam is két megfelelő kísérleti alanyt. Az eredményt fent látható.

A tulajnak - bár tetszik - nincs kedve használni, mert rengeteg más kedvencebbje van. A pupák! :-)))))



Egyéb turis szerzeményeimet is konyhakész állapotba hoztam.

1 megjegyzés:

Katbo-Réka írta...

Annyira tetszenek ezek a párnahuzat ruhák. Szereznem kéne nekem is egy-két huzatot.