2010. jan. 11.

Szabadnap/pihenőnap

Hosszú hetek óta a mai volt az első szabadnapom, amikor nem kellett mennem sehová dolgozni. Ó, áldott szabadság!!!! :-)))) Jó alaposan ki is használtam némi pihenésre, :feltöltődésre:


  1. vágtam némi fát
  2. vasaltam egy kevéskét (közben pálferiztem....)
  3. tízóraiztunk, teázgattunk kettesben
  4. megraktam a tüzet
  5. és délután levezetésként megstoppoltam, felhajtottam, gumit fűztem a derekába, megvarrtam az akasztóját, foltot tettem a térdére.....és min. 3 ruhadarabról úgy döntöttem, kuka (teteje)
+1. ráadásként és közbe-közbe ismerkedtem az új laptopommal (Lenovo), a windows 7-tel, a Picasa 3-mal - vééégre tudok kollázst készíteni - mint azt már láthattátok az előző bejegyzésekben is!!! Vasalás közben is róla hallgattam az előadást.

Lassan jöhetnek a foltos (nem foltoznivaló!! ) varrnivalók is..... Az agyamban már készen vannnak, és remélem hamar a valóságban is elkészülnek.

1 megjegyzés:

kastanie írta...

Hajrá pálferizés!