2010. jan. 8.

Feltöltöttük Duracell-elemeinket

Mint arra már korábban utaltam, a hosszú és fárasztó őszi és decemberi hajtás után nagyon-nagyon kimerültünk. Mivel a szokásos évi rendes kétszemélyes utunk nyáron elmaradt, ezért karácsonyra egy kis pihi megszervezését kértem a zuramtól a két ünnep közére. :-)) Hát jól meg is kaptam! :-)
26-án a vidéki maminál elköszöntünk gyermekeinktől és az őket felügyelő szüleimtől, s másnap hosszú útra indultunk, s (szinte) meg se álltnuk Garaboncig.



A következő 3 napban mást se csináltunk, csak aludtunk, fürödtünk, nagyokat sétáltunk, jókat ettünk, lovaskocsikáztunk, masszíroztattunk hála vendéglátóink figyelmességének. Ismerkedtünk az új laptopommal.....
Bevallom őszintén, hogy egy cseppet se hiányoztak a gyerekeink...... Az vesse rám az első követ, aki még soha nem érzett így! :-)
Tudtuk, hogy jó helyen vannak, minden figyelmet és törődést megkapnak, amire szükségük van. Végszükség esetére van tv, számítógép (hahaha), van rokongyerek, akivel nagyon szeretnek együtt lenni, van dédimama, akinek nagy ajándék, hogy együtt lehet a dédunokákkal. Szóval néhány napig élveztük a szingli életet!
Szükség is volt a raktárak feltöltésére, mert már hazafelé kaptam a telefont, hogy lebetegedett egy kolléga, így a januárt is dupla napokkal kezdhetem.....

(a bejegyzés már korábban elkészült, de az adatok, így a képek átpakolása kis időbe telt....)

Nincsenek megjegyzések: