2008. júl. 29.

Kék-fehér 3.

..... tehát ott tartottunk, hogy a 28 kék (4 színárnyalatban) és a 28 fehér (tone on tone) négyzet kiszabva utazott velem Karcagra.
Egy sötét és egy világos színt színre fordítva átló mentén talpszélesen mindkét oldalon levarr, középen felvág,
...szétvasal.


Színt színre fordít, 4 csíkra felmetél. (.....az utolsó előtti blokknál az első vágás 1 centivel kisebbre sikeredett, fehér pótlás viszont nem volt nálam a táborban....)

A csikokat átrendezzük, és akár össze is lehetne varrni, mint ahogy az ötletadóm tette.
DE én nem véletlenül válogattam 4 színárnyalatot! :-))) Egy hullámvonalba 7 szín került

.... ezeket igyekeztem változatosan összerendezni. Lehetett összevarrni a csíkokat (az elszabás miatt az utolsó kettőt már itthon) ill. a csíkokat egymáshoz.


....és voilá!

Keret, hátlap és tűzés van hátra. Eddig körülbelül 10 munkaórám van benne.

7 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon szép!

katafolt írta...

Jó kis(nagy)kék ez...szépen és gyorsan dolgozol!

kastanie írta...

ugye ez kisebb, mint egy takaró?

lomaquilt írta...

Hát amikor feltetted a blogodba, hogy találjuk ki mi lesz belőle, a kék alapján nem erre tippeltünk. Lehetett volna piros is:DDDDDD

b_ildikó írta...

Én mondtam, hogy a szín is más! .-))))
Igen, még kisebb, mint egy takaró, olyan kábé 130x170. Kap keretet, 145x200 körülire szeretném növelni.

Egyébként meg köszönöm! .-)))

Juhizs írta...

Nem felejtettem el, hogy ennek okítása OKÁN tartozom egy fagylalttal, van tehát egy később beváltható bónod emiatt :-)

Zelnice írta...

Ez nagyon látványos,és ehhez képest nem is sok idő.Ügyi vagy!