2008. júl. 28.

Karcag 3.

4. nap


Évi trapuntót és boutis-t okított. Ebből én a trap. ra mozdultam rá, de nem az általa felkínált mintára, tetejébe nem is tálat készítettem, mint javasolt volt, szóval renitenskedtem. :-)))

Ő lett az. Még a széle tisztázás maradt el, úgy gondolom ki fogom stircelni (mint a tavaszi zöldségemet).

5. nap Annamari CD-tokból varázsolt úti-varrókészletet, amit én (szégyen-gyalázat) kihagytam... Az ötletet elraktároztam, hisz kiskamaszoknak kiváló zsúrajándék lehet, meghagyva a CD-tok funkciót, csak dekoratívan bevonni a külsejét.

Összességében nagyon jól éreztem magam, bár a nagyon éjszakázásokat kihagytam - így kevesebb nevetésben volt részem..., és igyekeztem keményen dolgozni ("munkatábor" :-))) ), hogy ne hozzak haza annyi félkész munkát.

Remélem, mások is jól érezték magukat a társaságomban.... és nem voltam túl morci, és figyelmetlen...

2 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Ez nagyon szép, géppel készült?

Mamis írta...

Nagyon szuper!
Légyszives nézz át a blogomra!