2008. júl. 28.

Festés

Még valamikor ősz végén készítettem törzsoldatokat a festékekből, de aztán nem használtam el őket. Csak a hűvös garázsban laktak, nem a hűtőben, így jól bedöglöttek..... Pasztell színnek megfelelnek, tetejébe az egyikben (talán a magentában) apró szemcsék maradtak, amik szépen kipöttyösödtek egyik-másik anyagon. Majd elshiborizom őket... egyszer....

Miután kiderült, hogy az általam felvetett tálcás festős bulira nem tudok eljutni (akkor volt az esküvő - többek között), így Katafa kétszer félórás telefonos segítséget adott, aminek egy részét legott kipróbáltam. Egy baj volt csak, ezek is a döglődő festékekkel készültek. A jobboldali kék -alaposan feltuningolva került Évi portugál egére/vizére.

Ezek lennének a lombok, de ......



Vettem pirosat, és minden más festékből egy-egy kicsit beletéve próbálkoztam, milyen árnyalatok jönnek ki.

Ezek friss keverések, színátmenetes, és a másodja.

A szeretett "jewel" sorozatom, de más alapszínnel (fukszia helyett piros, citromsárga helyett napsárga) és sajnos nem lettek olyan szépek, mint szerettem volna. :-((( (a festős topikban mutattam egy korábbi próbálkozást - 2002. hozzászólás)



Ez egy tálcás


....ez meg egy befőtt.

1 megjegyzés:

kastanie írta...

...akkor a törzsoldat tárolásáról is többet tudtunk meg.

szívfájdítóan gyönyörű a színátmenetes kupacod meg a pirosakból álló csomag