2010. nov. 2.

Fejezzük be együtt - október/1 - a blogtalanok

Na kedveskéim, hát itt vagyok!

Ebben a hónapban 11 versenyző jelentkezett nálam. Hááát, volt már aktívabb hónapunk is, de sebaj! :-)

Most 4 blognélküli indulónk volt:

Kezdjük Borcsamamával:
Szia Ildikó! 
 Már megint eltelt egy hónap, szörnyen rohan az idő. Ebben a hónapban szinte folyamatosan befejezetlen dolgokat varrtam, ugyanis tavaly karácsonykor elkezdtem egy csomó apróságot - karácsonyfadíszt, hűtőmágnest, ajdódíszt- de sok félbemaradt belőlük. Most ezeket szedtem elő és általuk teljesítettem erre a hónapra a "vállalásomat"  Bízom benne, az nem kizáró ok, hogy a képen van néhány olyan dolog is,  -konkrétan a könyvjelzők- ami korábban készült, viszont képem csak ilyen van a mostaniakról.
Remélem most is jó sokan leszünk. Sok sikert a többieknek is.   Borcsa


Sorrendben utána a gödiek jelentkeztek:

 Szia!
Az e havi ufo egy elegáns oldaltáska. A Rita varrószakkörös pályázatra kezdtem el varrni szeptember elején egy ajándékba kapott barna kordnadrágból..... De túl bonyolult volt a szabásminta, meg nem is volt elég foltos és a táskamerevítés miatt elég nehéz volt varrni, úgyhogy ottmaradt. De a férjemmel majd megyünk színházba ( ezelőtt 7 évvel voltunk, amikor még a fiam a pocakomban volt), s ebben szeretnék villogni. Úgyhogy ezt választottam, s ma be is fejeztem . A kép nem sikerült valami jól, az életben tök jól néz ki.
Judit Gödről



 Csókolom!
Befejeztem az e havi ufót. Ez egy angyal volt. Kicsit ferdén sikerült felvarrnom. Kézzel varrtam rá az angyalkát és az akasztóját. Anya kicsit segített az alap kukacolásában. Már fel is akasztottuk az íróasztalom felé.
Panna Gödről


 Annamária is befutott a végére:


Kedves Ildikó!
Adventben törekszem személyesen felkeresni a barátaimat. Idén úgy tűnik időre elkészült a megfelelő számú apró ajándék , ami mellé talán még némi mézeskalács is kerül. A karácsonyfadíszek ötletét még a nyáron találtam, akkor szabtam ki néhányat, majd "ej ráérünk arra még" felkiáltással félre is raktam. Most gyorsan születtek az újabb és újabb darabok, jó volt mindenféle gyöngyöket, maradék szalagokat felhasználni hozzájuk.
szeretettel:
Annamária

Nincsenek megjegyzések: