2010. júl. 22.

Nevet kérek valamint az első próbálkozások

Naszóval. A leeső darab perceimben ismerkedünk, a program és én.

Elsőként egy fél(háromnegyed)kész munkámat rajzoltattam meg vele. A blokkok felezéséhez még nem értek, így nem teljesen élethű. A célnak viszont tökéletesen megfelel.

Két éve ilyenkor a karcagi táborban varrtam meg a fedlapot. Idén tavasszal került rá keret és már össze is rétegződött. ...na ezt jól megmagyartam... biztostűk által.

A tűzést kellene megálmodni hozzá. Hátha a progi segítségével könnyebb lesz. Vagy nem. Vagy legalább kinyomtatom néhány példányban és rajzolgatok, próbálkozom... Vagy valamelyik lelkes olvasóm javasol valamit. Vagy nem tudom... :-))))

Mivel (még) nincs longarm tűzőgépem, ezért a gép alatti mozgathatóságot is fontos figyelembe venni.

De a lottóötösből az egyik első beruházásunk az lesz.! :-) Ha megnyerjük...


Apropó! Ti hogy hívnátok - ha egyáltalán adnátok nevet neki - ezt a tervezőprogit? :-)

2 megjegyzés:

kastanie írta...

Gondolkodtam ám rajta, de nem ugrott be frappáns ötlet.


A koncentrikus körök jutnak először eszembe, de lehet, hogy azért, mert nálad láttam először így tűzve valamit és nagyon tetszett.

Drukkolok a következő beruházás sikeréhez!

kastanie írta...

egy tipp a szoftver nevére:

ábrándozó