2010. júl. 1.

Fejezzük be együtt - június/1 - a blogtalanok

 Ismét eltelt egy hónap, ismét voltak ügyeskezű lányok-asszonyok, akik ritkították a felhalmozódott befejezetlen munkák nagy kupacát.

Szokás szerint először a blogtalanok munkáinak bemutatásával kezdem:


Borcsamama
 Lassan megint itt a hónap vége, most igyekszem betartani az ígéretemet és nem hagyom utolsó pillanatra a képek elküldését. Ebben a hónapban keveset voltam itthon, vártak rám különböző családi és egyéb elfoglaltságok, kötelességek, így az ufo-m is elég kicsire sikeredett - no de volt már olyan hónap  is,hogy egy helyett kettő -három is készült.
Még februárban ajándékba varrtam kétféle telefontokot, különböző méretű telefonokra. Akkor maradt néhány kiszabott és be nem fejezett példány, most ezek készültek el, és némelyikbe már be is költözött a "lakója".
Mindenkinek jó munkát, jó nyaralást kivánok   Borcsa





Sztanev Annamária

Már majdnem elfelejtettem elküldeni a képet, hiszen két hete használatban van a hónap alkotása: erkélyre való kuckó a gyerekeknek. Igazából a filc díszítések várakoztak régóta, a polipot díszpárnára terveztem, de az aprónép ötlete győzött, a sátor bejáratára varrtam rá a már meglévő figurákat, némi  kiegészítéssel. A második képet azért küldtem, hogy el tudd képzelni, hogyan is néz ki a dolog.
üdvözlettel,
Annamária



Judit Gödről
Küldöm az e havi ufo képét. Ezt a dobozt még vagy öt évvel ezelőtt kezdtem el, ajándéknak szántam egy kislánynak, de nem lett kész, csak a "lapok" voltak meg, abból is csak öt db. Most előbányásztam a fiók mélyéről. A teteje lehetett volna nagyobb, úgy szerintem jobban nézne ki ( majd ha legközelebb varrok ilyet, akkor ez tanulság). Szerencsére a Pannának tetszik, úgyhogy már oda is adtam neki, majd kitalálja, hogy mit tart benne. Fogynak a befejezetlen dolgaim, de azért már a jövő hónapra is van ötletem....
Judit Gödről





Panna Gödről
 Csókolom!
Ezt a mintát anyának az egyik varrós könyvéből néztem.Így hát nekikezdtem, de a körbeszegés nehezen ment. De most erre került sor.
Panna Gödről




Editsokadik

Kedves Ildi!
Nem könnyű visszaemlékeznem a hó végi képküldésre, de ma volt a tanévzáró értekezletünk, kitört végre a nyári szabadság, így ez jeles nap :))))) Meg holnap lesz a szülinapom, így reménykedem, hátha most kedvez a
szerencse:)))) Viccen kívül jó érzés befejezni valamit. Ez a babatakaró volt az első igazi megrendelésem, de nagyon hosszan tartott a megvarrása, vagy inkább a kitalálás, anyagbeszerzés stb. Végre elkészült, egy tündéri ikerpár használja. Remélem, a szép színei érzékelhetőek. Elvileg az ikerpár lánytagjának készült, egyelőre még a fiúcska is elfér rajta :))) Biztos tetszik nekik, mert már kaptam egy ugyanilyenre megrendelést zöld színekben a kisfiúnak.
Nem találtam fel a spanyolviaszt, bár nem másoltam senkit sem, azért jócskán vettem ötleteket a netről :)))
Katonáné Edit

Nincsenek megjegyzések: