2008. okt. 27.

Kipécéztek!

Erika és Mammka is megtisztelt azzal, hogy kipécézett magának, mert kíváncsi rám. Szokás szerint addigra ért ide hozzám is a lánc, amikor éppen elutaztunk 4 napra. (erről beszámoló később)

Szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Tehát akkor hulljon le a lepel rólam! :-)))

1. A hit végigkísérte az eddigi életemet. Mindig fontos volt emellett a közösséghez tartozás. Egyházi iskola, egyetemi közösség - amelyből még most is vannak élő kapcsolataim, ificsoport, házascsoport.

2. A páromat is egy ilyen csoportban ismertem meg.

3. Mindig is nagycsaládról álmodtam, de mivel későn kezdtük, ezért csak 4 gyerekünk van :-))
Sajnos, úgy tűnik, ez a szám már végleges.

4. Szeretek utazni, világot látni, szép tájakat meglátogatni. Ha csak tehetjük, kettesben is megyünk minden évben egy pár napra. A gyerekekkel módszeresen járjuk körbe Magyarországot, mindig más vidéket keresünk föl.

5. Nehezen oldódom egy társaságban, ezért talán zárkózottnak tűnhetek, pedig nem is.

6. Nagyon szeretem a csöndet.

7. A házimunkát nagyon szívesen kiadnám valakinek. Vasalni azért szeretek, meg ha végre nekiállok, akkor még jól is esik, hogy szépül, tisztul a környezetem, de nehezen szánom rá magam.

+1. Ja és alapvetően lusta vagyok...... Sokszor mire rászánnám magam valamire (pl. blogbejegyzés, hozzászólás...) már rég aktualitását vesztette.

Mivel már minden általam kipécézendő emberke kipécéztetett, ezért az én ágamat lezárnám, nem adom tovább a stafétát.

1 megjegyzés:

Monika írta...

Olyan jó volt a gondolataidat,múltadat olvasni!Köszönöm!!!