2011. jan. 11.

Fejezzük be együtt - finálé

Adós maradtam még egy ígéretem teljesítésével.
A játék meghirdetésekor felajánlottam egy különdíjat, amit azok között sorsolok ki, aki minden fordulóban részt vesznek.
Ha jól bogarásztam a táblázatomat, akkor 5 résztvevő teljesítette ezt a feltételt:
  • Dia
  • Judit
  • és Panna Gödről
  • Borcsamama és
  • Rita
 Az ajándék egy kedves, vidám táska:

 Hajtogatásából adódóan sok-sok kicsi zsebecske található benne. Nem az a klasszikus pakolós fajta, de a legfontosabbak beleférnek.

A nyertes pedig nem más, mint:


Enter a lower limit: 
Enter an upper limit: 

   

Random Number:


A csudába, nem bírok ezekkel a sorsolóizékkel...
Higyjétek el, hogy a 3. szám jött ki.
Aki pedig nem más, mint

Panna Gödről

Sok-sok szeretettel gratulálok, használd egészséggel! Örülök, hogy már ilyen kicsiként ennyire ügyesen és céltudatosan dolgozol!

A címeteket előkeresem, és mihamarabb postázom az ajándékodat!

3 megjegyzés:

*kateee írta...

Gratulálok a nyertesnek!! Ügyes vagy hogy minden hónapban véghez tudtad vinni a tervet!!!
Az idén lesz "fejezzük be együtt?"

Vízicsibe írta...

Csókolom!
Nagyon örülök, hogy engem sorsolt ki! Már a képen is nagyon gyönyörű a táska!
Panna Gödről

gubike írta...

Gratulálok Pannának!
Neked pedig köszönöm a játékot, és hogy néhány ufomat ezáltal befejeztem.