2011. jan. 3.

Fejezzük be együtt - december/1 - a blogtalanok

És akkor elérkeztünk az utolsó fordulóhoz!
Még mindig maradtak hős és kitartó lányok és asszonyok, akik a végsőkig kitartottak, és voltak olyanok is  - nagy örömömre - akik most kapcsolódtak be (esetleg újra).

Hát akkor lássuk is őket. Először szokás szerint a blog nélkülieket mutatom a képekhez kíséretként mellékelt nagyon kedves levelekkel együtt.

Első Borcsamama:


Sziasztok  kedves UFO eltüntető Lányok!
Már megint az utolsó pillanatban megy el a levelem, mentségemre szolgáljon, hogy dec. 16.-a óta beteg vagyok, még jó hogy addigra már elkészült a mű, csak elküldeni nem volt erőm. Jól még mindig nem vagyok, de bízom azért hogy túlélem.
Szóval ebben a hónapban egy még tavaly karácsony előtt elkezdett, egy sorral körbe keretezett , három képből álló faliképet fejeztem be. Jó sokáig agyaltam rajta, hogyan is csináljam meg, összekössem valahogy a hármat, de végülis az egyenkénti megoldást választottam, és azt hiszem elég tetszetős lett.  A menyem kapta ajándékba, Ő nagyon örült nekik.


Kívánok erre a hónapra jó játékot, és nagyon boldog Új évet Mindenkinek Borcsa
  

A gödiek következnek, először anya:



Szia!
Küldöm az utolsó havi ufót. A karácsonyi nagytakarítás részeként átnéztem, rendszereztem a varrós dolgaimat is. Így kiderült, hogy már csak ennyi ufóm várt befejezésre. ( Illetve maradt egy negyedében kész ágytakaró a jövő évre, de a többit mind kiirtottam!!!!)
Szóval volt:
- egy kiszabott, csak hosszában összevarrt hajgumi
- egy kiszabott pénztárca
- egy félig megvarrt tolltartó
- s egy béleletlen, cipzártalan " fecni-faló" doboz
Most már ezek is készen vannak.


Ez úton szeretném neked megköszönni a munkádat, illetve a  lehetőséget, hogy egész évben veled játszattam, játszhattunk a Pannával. Mindketten örömmel csináltuk a dolgokat, egymást biztattuk, ha esetleg valamelyikőnknek döcögve ment a munkája befejezése. Így jobban ment a varrás. S utána örömmel figyeltük a neten a munkánkat. Még egyszer köszi!


Judit Gödről

....aztán meg a lánya:


Csókolom!
Befejeztem az e havi ufót. Ez egy kis zsákocska lett, amit idén nyáron kezdtem el. A mintát a Mama könyvéből néztem. Szerintem jól sikerült.
Panna Gödről

Edit is jelentkezett:

Szia Ildi!
Egy ideje nem jelentkeztem, most viszont két UFÓ-mat is befejeztem. A képek sajnos nagyon rosszak az épp besütő Nap miatt.
Az első egy karácsonyi terítő, már nem is emlékszem, hogy 2 vagy 3 éve kezdtem el , tulajdonképpen a szendvicsezés, tűzés, beszegés hiányzott. Karácsony és szilveszter között lett kész :)
A másik egy babatakaró, adomány lesz. Aki ismer, tudja, hogy szeretek miniatűr darabkákkal pepecselni, így születnek a crazy négyzetek. Ezek is tán már több mint egy éve várakoznak? Most gyorsan összedobtam 2 nap alatt takaróvá. A 3 réteg összefogása gombokkal történt, szerintem a legegyszerűbb módja a rétegek összetűzésének. A 25 gomb géppel fél óra alatt kész, nem kell tekergetni-forgatni a gép alatt az egész takarót össze-vissza irányokban.


Nem tudom, idén is tervezel-e folytatást én örülnék neki, még sok megkezdett blokk, takaró-fedlap stb várakozik befejezésre.


Puszi és minden jót mindenkinek!
Edit(sokadik)

És egy új jelentkező is van, Kriszti:

Szia Ildikó!


Én is jelentkeznék a "Fejezzük be együtt " játékodra.Nem tudom , hogy lehet -e még csatlakoznom. Októberben kezdtem el ezt az ágytakarót.Az utólsó pillanatban , 23-án délután  is varrtam , hogy elkészüljek vele karácsonyra.Sikerült! Nagy örömet szereztem vele a keresztfiamnak.Hatalmas siker volt ez nekem is , mert ezelőtt kb. 1 évig készítettem el egy takarót.


Üdvözlettel: FKriszti



Köszönöm mindenkinek  részvételt :-) , mindjárt jövök a csapat másik felével.

Nincsenek megjegyzések: