2010. jún. 1.

Fejezzük be együtt - május/1 - a blogtalanok


 1. Sztanev Annamária 
2. Borcsamama
3. Panna Gödről
4. Judit Gödről
5. Editsokadik
1.
Kedves Ildikó!
A virágos keresztszemes csíkot fejeztem be. A polc, ahova szántam, már nincs meg (ez egy költözés előtti ősUFO), ezért ketté vágtam, zsákot varrtam hozzá és a kisfiam óvónőinek lett belőle személyes ajándék.
szeretettel üdvözlöm:
Sztanev Annamária

2.
Szia Ildikó!
Erősen úgy tűnik, nem tudok megszabadulni attól a rossz szokástól, hogy mindig az utolsó utáni pillanatban küldöm a munkáimat, ill. készülök el mindennel. Most mentségemre szolgáljon, hogy a hét végén kétnapos közös varráson voltam Kaposváron.
Nem tudom emlékszel-e a Székesfehérvári topiktalira küldött árnyképes munkámra. Mostanában nagyon szeretek ilyeneket varrni. Akkor megvarrtam ezt a leányzót, és előkészítettem egy másik képet is, egy hozzá nagyon hasonló macskalányt, de az eddig befejezetlen maradt.  Ez készült most el, és nagyon örülök hogy megcsináltam, mert nekem nagyon tetszik.
További szép napot és sok szép munkát a sorsolásra.
Borcsa

3.
Csókolom !
Befejeztem a májusi ufót . Ezt a méhecskét másfél éve karácsonyra kaptam . Akkor csak hét és fél éves voltam s így nehezen ment a varrás,de most nagyon jól szórakoztam a varrás közben.
Panna Gödről

4.
Szia!
Küldöm én is a májusi ufot. Ezt a varródobozt egy csomó apró maradék anyag felhasználására kezdtem el. Addig gyorsan haladt, míg az izgalmas rész volt, azaz a blokkok varrása. Utána bizony már semmi kedvem nem volt a béléshez és a zippzár bevarrásához, így félretettem. De most muszáj volt elővennem, mert jövő hét végén elvileg közös varrásra megyünk a Pannával ! Ez lesz az első ilyen rendezvény amire megyek, megyünk. Mégsem vihetem a dolgaimat egy nejlonszatyorban...:)
Judit Gödről
 

Nincsenek megjegyzések: