2009. nov. 16.

Haladó tanfolyam

Szombaton ólomüveg-technikát tanítottam az érdeklődő és igen lelkes klubtársaknak.
Ismerkedtünk a pántkészítés rejtelmeivel, a ferdepántkészítő kütyüvel, sőt gombostűk segítségével is megtanultunk ilyet készíteni.
Nem kész anyagcsomagok voltak, hanem mindenki szabadon garázdálkodhatott a festett anyagaimból, amit nagy örömmel tettek meg a lányok! :-))
Nagyon ügyes volt mindenki, de - szokás szeint - túlterveztem magunkat, így a második (nagyobb) project csak félig készült el.


Először kétoldalas ragasztófátyollal és egyenespánttal dolgoztunk....


...aztán "freezer paper"-rel és síma ragasztós vetexre rögzítettük egy kép alkatrészeit. 4 képet vittem, 3 lett a befutó, azokból dolgozgattak. Ehhez már bóti anyagot is vittem. Nagyon szép színösszeállítások születtek.


Sajnos a fekete ferdepántolásra már nem maradt idő....


... de remélem, ügyesen befejezik! :-)
(most szombaton a klubfoglalkozáson is okítok egy érdekes új technikát)

2 megjegyzés:

Abile írta...

De gyönyörűek... Remélem egyszer én is eljutok erre a szintre, hogy ilyen szépségek kerüljenek ki a kezem közül :o)

Edina írta...

Nagyon szépek! Én is járok haladóra, még nem tanultuk az ólomüveg technikát, de már nagyon várom! :)