2008. dec. 4.

Zongora szól

...a szomszéd szobában.

Nyárra volt feladva egy darab (Kabalevszkij: Novella) kisnagylánynak, aki természetesen aug. 31-én állt neki ismerkedni a darabbal. Az első iskolai héten minden este vagy egy órát ültem mellette, hogy a tanárbácsi elé már legalább egy kis tudással kerüljön. Átlagban naponta 15-ször hallottam tőle: anya, ezt NEM LEHET eljátszani, ezt én NEM TUDOM.... aztán csak kialakult valahogy.

Ma délután az iskolában vegyes tanszaki koncert lesz, Mikulás "tiszteletére". Ő is szerepel ezzel a darabbal. (mármint a lányom, nem a Mikulás! :-))) )

(engem meg zavarjatok el varrni!)

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Menj már varrni !!! (Velem együtt!)

Amaranta írta...

Ügyi lány! Az egy nagyon nehéz darab, nekem sem ment anno :-(

de ő legalább megbírkózott vele, nagyon ügyes és még koncertezik is!

Abile írta...

Ügyes! Sok szerencsét neki!

Julcsi írta...

De izgalmas! Írj majd, hogy sikerült!