2008. nov. 24.

Készülődés 2.

Dirib-darab szabadidőimben gőzerővel varrogatok.

Érnek az impulzusok a különböző blogokon, szebbnél-szebb alkotások születnek a kezeitekben. Csipegetek, átformálom a magam képére, előbányászok régi ötleteket, befejezek régi dolgokat. Felkérések is érkeznek. Szóval sok a tennivaló.
Ízelítőül néhány kép:
Ajándékos kosárka a'la Colette. Tettem bele táskamerevítőt is, hogy jobb legyen a tartása. Az első próbálkozáskor, hogy jobban álljon a széle, megvasaltam..... Így jár az aki nem megy el a Mixed-media tanfolyásra! :-))) Szóval úgy összekapta, hogy csak na. A második már jobb lett.
Díszecskék csak úgy, inspiráció ld. fentebb.
Ismerkedem a tűnemezelő készletemmel. Ez a kis fenyőfaszett egy régi ötlet valóra váltása lett. Zöld filcalapba dolgoztam be a fehér gyapjúgombóckákat.
Valamikor szereztem ezt a hímzett szatén(?)szerűséget. Nagyon mutatós szívek lettek belőle. Majd még madárkákat tudnék belőle elképzelni.
Még az őszi szünetben pakoltam elő a karácsonyi anyagos kosaramat. Először csak a darabkákat vettem elő, és egymáshoz varrogattam őket.
A nyers színűekből szívek készültek (fotó nincs :-(( )

7 megjegyzés:

zazálea írta...

Nagyon szorgalmas vagy....! És ügyes! És kreatív! Meg minden, de tényleg...

Abile írta...

Ennyi mindent csináltál és egyik szebb, mint a másik! Gratulálok!

kastanie írta...

Nagyon inspirálóak!
az oldalt repülő kitömött angyal nem Rasmussen, hanem Dorthe Jolllmann (valahogy így írják)

b_ildikó írta...

Köszönöm! :-)))
Zene füleimnek!

Monika írta...

Minden gyönyörű,de nem tudom miért a kedvenceim a fenyőfák.

b_ildikó írta...

Nekem is szívem csücskei lettek! Felraktam a Meskára, azonnal elvitték...

Arien írta...

De szuper lett az alsó fenyősor! Ez rögtön megragadta a figyelmem.