2008. febr. 21.

Húsvéti dekorok

Készült néhány natúrban tartott tavaszi apróság, plusz egy angyalka még télről ittmaradt félkészen, most befejeztem.


Sok-sok tulipán, mert olyan jóóó csinálni! :-))


Tegnap turiztam 400ft/kilóért néhány függönyt, meg egy óriási gumis lepedőt (a sárga). Itt már kimosva konyhakészen várnak....
A fehér gyönyörű white on white. Egyetlen baja, hogy egy kis műszál is van benne, így nem tudom kipróbálni, milyen lenne festve.
Újabb 4 nyúl vár arra, hogy kitömött végtagjaik a testre kerüljenek, és végre felöltözhessenek...

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon édesek!!!! A lógós lábú nyuszkókkal én is szemeztem, de pont lemaradt a szabminta:(( ha megkérlek, elküldenéd nekem? Előre is nagyon kösziii!! kicsikato@gmail.com

Unknown írta...

Nagyon tetszenek a tulipánok .Kérlek, ha nem gond küldd el nekem a szab. mintát . előre is köszönöm. Üdv:Melinda

Unknown írta...

Bocsánat ,nekem nincs gmail. fiókom. Az előbbi üzit a férjem nevében sikerült elküldeni.Az én címem:melcsid30@citromail.hu
Nagyon köszönöm előre is..