2010. okt. 4.

Fejezzük be együtt - szeptember/1 - a blogtalanok

Itt vagyok végre! :-))
Köszönöm az aggódást, hála Istennek, nincs semmi bajom/unk. A munka is kevesebb, viszont pótlandó az elmúlt évet, most a felszabaduló időmben min. 100%-os anya igyekszem lenni. Plusz őőőőőszi nagytakarítás, selejtezés, szortírozás, törekvés egyfajta egyszerűbb, lassabb tempójú életre - ezek töltik ki mindennapjaimat.
Vannak a varrással kapcsolatosan is terveim, de először magamban és a környezetemben kell rendet tennem. Magyarul nem varrtam semmit az elmúlt hónapban.

De ami késik, az (remélem legalábbis) nem múlik! :-)

Szóval ebben a hónapban 14 pályázó jelentkezett, köztük néhány új is. Nagy-nagy szeretettel köszöntünk benneteket!!


Szokás szerint a blogtalanokkal kezdem:
Gödről jött megint az anya-lány páros:


Szia!
Ez már egy nagyon régi kiszabott ajtódísz volt. Két éve ilyet kaptak a rokonok, barátok karácsonyra ( egy akkori Foltvarázs újságból volt). Csak a miénk nem készült el- tudod a suszter és a cipője :) . Azóta ott pihent a zacsiban. De most elővettem és befejeztem! Most már csak a Panna kell, hogy hazajöjjön a suliból és kitalálja, hová akasszuk fel....
Judit




Csókolom!
Ennek a köténynek az alapját Anya testvére varrta, amikor nyolcadikos volt ( most 30 éves). De nem volt rajta kötő. Amikor a Mamánál voltam, megtaláltuk, elkértem. Itthon varrtam rá kötőket és egy zöld "P" betűt, hogy mindenki tudja , hogy kié a kötény.
Panna


 Edit is jelentkezett:


 Szia Ildi!
Kicsit tréfás ez a hét, péntek már október 1. Így még ma küldöm. Ez most nem varrás, szeptemberben kb. 10 farmert hajtottam fel, ez elég is volt :) Egy kis rózsaszín sál, olyan régen elkezdtem, hogy alig emlékeztem a mintára.
Sajnos nem ilyen szép pasztell, elég babarózsaszín, de el akartam használni a fonalat, Gólyahíres csomagba megy.
Edit(sokadik)
 
Borcsamama befejezte az előző havi "befejezettjét":
 Kedves Ildikó!
 A közösvarrásunkra való nagy készülődésben majdnem elfelejtkeztem rólad, de remélem még időben vagyok.
Mivel a múlt hónapban "félmunkával" jelentkeztem, így most küldöm a másik felét, azaz a befejezett takarót, ami 160x200 cm.
De hogy ne legyek mindig kivételezett a félmunkáimmal, ezért régebben előkészített, azaz kivagdosott könyvjelzőket fejeztem be.
További szép estét, és sok sikert minden indulónak.  Borcsa


Annamária gyönyörű keresztszemeseket dolgozott föl:
Kedves Ildikó!Nyolc éve várakoztak ezek a különböző régi mintakendőkről lemásolt keresztszemes blokkok. Szerintem akkor is párnára szántam őket. Azt hiszem karácsonyi ajándékká fog magasztosulni, mert tényleg jól mutat.
Üdvözlettel,
Annamária

Nincsenek megjegyzések: