2010. aug. 8.

Fejezzük be együtt - július/2

Az 5 blognélküli pályázón kívül 9 bloggerina jelentkezett, így 14-en vannak. Ennyi cetli kerül a kalapba majd este.

Új versenyzőnk Amanda, aki nagyon lelkesen igen sok mindent fejezett be az elmúlt hónapban. Blogját itt találjátok. Most veszem észre, hogy a csodaszép kötött kendőjét nem is illesztettem a kollázsba. Sorry...
Fogadjátok nagy szeretettel és nézzetek körül nála, érdemes! :-)






Köszönöm a türelmeteket! :-)

Késésem talán indokolt, az elmúlt 3 hétben heti 50-60 órákat töltöttem különböző patikákban, mint a szabadságos kollégák helyettesítője. Ebből két hétig a gyerekek viszont itthon voltak, tehát kaja-pia-program-házimunka előkészítés, számonkérés a hétvégéken és az estéken volt a feladat. A számítógépre csak éppen rá tudtam nézni... levelek, blogok....
A varrógépre viszont nulla időm maradt...

De majd most, ahogy azt én megálmodtam... aztán majd jól felébredek... és elszalad ez a hónap is....

Sorsolás nemsoká, várlak vissza benneteket! :-))))


Ha valakit kifelejtettem volna, az visítson mihamarabb!!!!

Ui:
Az egyik kommentben találtam Ida egyik munkáját: itt megnézhetitek. Az ő neve is megy a kalapba.

2 megjegyzés:

Amanda írta...

Köszönöm, hogy bevettél a csapatba. Mindenkinek gratulálok, szépségek születtek. Nagyon jó, hogy ennyi mindent sikerült befejeznem, az alkotó felem már nehezem viselte a nyomást. Akad még befejezni való, még kettő nagyon fontos, a többi a ráadás.

Kaoka írta...

Nagyon szép munkák. Jövő hónapban nekem is be lesz fejezve, egy több éve várakozó nem teszik senkinek kis ágytakaróm. Azért befejezem. :)