2010. ápr. 8.

FEB-április

Év elején írtam egy listát, mikor melyik munkámat szeretném befejezni. Bőven jutott minden hónapra....
A januári delikvenst már láttátok, szegénykém azóta is úgy áll. Nincs ötletem a tűzésére, ezért nem bírok vele továbblépni. A februárit már mutattam, a márciusiról részleteket a következő bejegyzésben mutatok.

Ellenben az áprilisi elkészült. (illetve majdnem :-)  )



Míg töltötte a gép a képet, a Picasaban vadásztam a régebbi "folyamatábrák" után. Tavaly februárban vettem a szettet, és március végére már a jobb felső sarokban látható módon állt. Aztán elég szaggatottan, de azért készülgetett. Decemberben a vásározáskor varrogattam, aztán most hétfőn a locsolkodók közti szünetekben sikerült a kontúrozást is befejeznem.






Kérdezném a hozzáértőektől: Hogyan lehet most keretezés előtt kimosni? Mire figyeljek a kereteztetésnél? Kasíroztassam fel egy alapra? A csálésága valószínűleg a sok félszem miatt van. Az a mosás utáni kispannolással helyrehozható?

Azért április végére szeretném ha teljesen készen, már keretben lenne.

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon szép lett,rendkívül ügyes vagy!!! Én az enyémet kézzel mostam ki és száradásig kifeszítettem.Nekem bevált.:))

norico írta...

Engem Anyukam arra tanitott, hogy langyos szappanos vizben kell kezzel kilötyögtetni. Azutan enyhen kinyomkodni. Vegzetül ket törülközö vagy konyharuha köze teve gözzel kivasalni (meg vizes allapotaban).

En eddig minden munkamat (olyan sok azert nem volt) keretezöhöz vittem, ugyhogy a kasirozas, keretezes reszeröl a dolognak nem tudok nyilatkozni. De engem is erdekelne, hogy masoknak milyen tapasztalataik vannak.