2010. márc. 18.

Nagy munkában

Érdekes felkérést kaptam. Egy ismerősöm édesanyja szeretne egy új ágytakarót maguknak. Sőt, egyszerre kettőt is, hiszen mindkét oldalán használhatóra vágyik. Varrni jól tud, de a tűzés ebben a méretben számára nem vállalható. Engem bíztak meg a tűzés nemes feladatával. Ja, a méret 220x240.
Az anyagok nyomottmintások, "álpatchworkök". Hogyan tűzzem úgy, hogy mindkét oldalán jó legyen a tűzés? A két oldalon egyforma mintás az anyag, de különböző színű. Az illesztés nem teljesen pontos, tehát vonalon nem tűzhetek. Így maradt az átló, enyhén hullámos vonalban.

.....itt negyedkészen ......


......amerre a szem ellát, a takaró mindenütt.....

6 megjegyzés:

zazálea írta...

Hát... ez mestermunka lesz, már látom...

Jutus írta...

Nagy fába vágtad a fejszédet,de ügyesen csinálod!!!:)

katafolt írta...

Jaj.Ezért nem varrok én ágytakarókat.Emelem kapalom előtted '

Abile írta...

Jó nagy munka!! Gratulálok!
Nekem épp ez a nem szeretem része egy nagyobb munkának!

F.Gina írta...

Le a kalappal :)) Nem irigyellek !

Marika írta...

Most végeztem 220x200cm kukacolásával de még egyszer neeem.