2009. okt. 6.

Szóval az úgy volt...

hogy adódott néhány szabadnapom a múlt hét végére és erre a hétre. Mivel van két vásárra is felkérésem, ezért gőzerővel kell(ene) kihasználni azokat a napokat, amikor nem két helyen dolgozom egész héten.
Lista elkészít, rajta "termékek", darabszámok. Kezdjük az elején, "főzzünk" szaloncukrot"!

Fél (!!!) óra múlva sárkányka meghal. Varrógép se ide, se oda nem mozdul. Kétségbeesett telefonok, hátha megússzuk a pesti fuvart. Beszorult az orsó, a helyi szaki nem vállalja, mert az elektronikához is hozzá kell nyúlni.
Irány Pest, a gyönyörű napfényes szombatban. Mivel a gép javítására két órát szántak, így - ha már lúd, legyen kövér - én a Meseboltnál kiszálltam, zuram vitte be a gépet a tetthelyre.

Első állomás szerzeményei alant láthatók.

A Mesebolt után még mindig volt szabadidőm, meglátogattam a Szt. István körúti műintézményt is (ahol a Foltvarázsos anyagok találhatók) . Szegény eladósrác nem győzte hordani a végeket (tekercseket? vagy mi a szaknevük). Húsznál megálltam......

Jutalmul még könyvet is választhattam! :-))

(egyetlen szerencsém, hogy számlára tudok vásárolni a váll.-hoz - különben érte volna megjegyzés a ház elejét... :-)) )

Mire itt is fizettem, elkészült a gép, visszasétáltam, zuram már ott várt. Ott is vásároltam, s egy órával később már itthon is voltunk.

Apropó: Pfaff-osok! Tud-e valaki zsinórozó talpról a géphez, amivel szabad gépi tűzés közben lehet zsinórt felvarrni - mert mintha valakitől hallottam volna, de a boltban nem ismerték....

......aztán itthon rájöttem, ha nagyon sokfélét akarok varrni, ahhoz végre rendbe kéne tenni a 2 szekrénynyi anayagomat..... de ez majd a holnapi esti mese lesz!

6 megjegyzés:

Bea írta...

Én egyszer varrtam zsinóros nadrágot a Pfaff-al, de azt talp nélkül is meg tudtam oldani. Igaz, csak az egyenes és hullámvonalakat. A valódi cifrát - jó nehéz minta- szerintem csak kézzel lehet. Bár... majd figyelem a hozzászólásokat. :)

F.Gina írta...

Szia, van egy "rossz" hírem, a CÉH nem engedélyezte az egyéni árusítást a Határtalanulon, így én sem vállaltam. Szerelemből nem érünk rá, szerintem. De látom, Te is tele vagy megrendeléssel, így talán nem baj.

aniko66 írta...

Szia! Most találtam rá a blogodra, jövök máskor is! :))) De elsőre máris kérdeznék: hol is van pontosan a Szt. Istvánon az az üzlet? Köszi a választ! Pusszancs: Anikó

b_ildikó írta...

Gina, köszi, már éppen kerestelek volna ezügyben. Ez lett volna az egyik vásár....
De nem baj,majd a másikon pótolok! :-)

b_ildikó írta...

Anikó!
Részemről a megtiszteletetés! :-)
Nyugatitól a Margit-híd felé a bal oldalon az első sarkon - Bihari János u.
Nagy sarki "hagyományos" méteráru-bolt.
sok sikert, és vastag pénztárcát! :-))

Edige írta...

Hű! Csodás szerzemények!!!